poniedziałek, 16 stycznia 2012

Śmierć



Czy za wykorzystanie czyjegoś wizerunku bez jego zgody płaci się karę, ponosi odpowiedzialność karną, czy zostaje się zabitym na śmierć?


Ja chciałabym zostać zabita na śmierć.
Albo przynajmniej pójść na spacer w świetle śniegu, w cieple tego światła, w cieple muzyki, w cieple drugiego ciała. Chciałabym uciec od tej chore atmosfery, zrobić sobie urlop od życia i zacząć żyć jednocześnie. Różnią się bowiem te życia diametralnie. Boli mnie wiele w środku, zawodzi i rozczarowuje, a mimo wszystko frunę, w nadziei w sile, uśmiechu, pokusie głupoty. 
Dzień dobry, na imię mi Oksymoron, Paradoks, Niedorzeczność, Synestezja.


Wiele obrazów utkwi mi w pamięci.
Odkopanie starych listów, motywacja do powrotu, gorący kaloryfer, śnieg za oknem i słodki sen.
Jestem odkrywcą. Odkryłam obłęd w oczach, błysk we mgle przejawiającej własności przyciągające.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz