niedziela, 12 lutego 2012

Program

ROK I:

taniec klasyczny
śpiew solowy
kształcenie słuchu
nauka o muzyce
pantomima
wybrane zagadnienia z historii teatru
gra aktorska
dykcja
charakteryzacja
taniec charakterystyczny
taniec współczesny
step (zajęcia warsztatowe)
fortepian
akompaniament
język włoski


ROK II:

taniec klasyczny
śpiew solowy
kształcenie słuchu
nauka o muzyce
pantomima
wybrane zagadnienia z historii teatru
gra aktorska
dykcja
charakteryzacja
taniec charakterystyczny
taniec współczesny
step (zajęcia warsztatowe)
fortepian
akompaniament
język włoski

+120h praktyki zawodowej we wskazanych przez dyrektora teatrach


ROK III:

taniec klasyczny
śpiew solowy
akompaniament
wybrane zagadnienia z historii teatru
partnerowanie
taniec współczesny
gra aktorska
step (zajęcia warsztatowe)


Kropka. Nie mogę się doczekać!


A teraz test osobowości, doza, a w zasadzie cała ich ciężarówka, tęsknoty, rozłąki.
Wraca stary świat, szkoła, praca, matura, okupowanie bramki sms w bibliotece.
Program. Trzeba obrać kierunek, stworzyć plan, PROGRAM, trzymać się go i wytrwale... trwać.


Kruchość, ulotność, wrażliwość.
Co się z Tobą dzieje, Marto?

Znalazłam. Po raz pierwszy mogę odpoczywać, polegać- tak całkowicie, porzucić wodze, kompas, adrenalinę przenieść na inne, przyjemne płaszczyzny.


Bolą mnie dłonie, nogi, ciało.
Pęka mi skóra. Wierzę, że przez nią wychodzą ze mnie resztki jadu, smutku i wszystkiego co złe.
Bo jakąś filozofię objąć trzeba, gdy wokół mróz, obowiązki i na co dzień setki ludzi, niektórzy bliscy, lecz tego jednego teraz będzie mi notorycznie brakowało. Ale damy radę. W to wierzę i to też słyszałam.

Pozdrawiamy!
Marta, Herbata i Kilogramy, Których Coraz Mniej!


"Blue lips."






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz